ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Międzygminny Związek Gospodarki Odpadami Komunalnymi „Odra-Nysa-Bóbr”
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Cykliczna dostawa oleju napędowegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Cykliczna dostawa oleju napędowego

Szczegóły informacji

Cykliczna dostawa oleju napędowego

Status: unieważniony

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Prezes Zarządu

Finansowanie: własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2022-03-17 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2022-03-17 10:30:00

Ogłoszono dnia: 2022-02-09 przez Krzysztof Szałowski

Treść:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Cykliczna dostawa oleju napędowego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Transport Odpadów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368032503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pionierów 44
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 501-505-512
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mto@mto.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: odra-nysa-bobr.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4
pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Cykliczna dostawa oleju napędowego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e79094d-81ed-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051942/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09 13:40
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00051942/01 z dnia 2022-02-09
2022-02-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.odra-nysa-bobr.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,
który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że złożenie oferty
następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania
oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień,
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci
papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub na pocztę elektroniczną Zamawiającego
na adres e-mail wskazany w pkt 10.9. SWZ. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID
postępowania jako zał. nr 4 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście
wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony
głównej z zakładki Postępowania.
Złożenie oferty.
1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” dostępnego na e-PUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do
zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach
danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres poczty
elektronicznej, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
3) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00051942/01 z dnia 2022-02-09
2022-02-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”,
dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Pełen i szczegółowy opis w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, iż administratorem danych
osobowych jest Prezes Zarządu Krzysztof Szałowski, ul. Pionierów 44, 66-600 Krosno Odrzańskie.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym w sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej
pod adresem e-mail: rodo-iod@wp.pl. 2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich
bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art.
10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX
PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
19.4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego
rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania
postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 5. Odbiorcami danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy
ustawy PZP. 6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia
publicznego. 7. Niezależnie od postanowień pkt 6. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia
roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Stosownie do art. 22 RODO,
decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany w tym
również w formie profilowania. 9. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem
niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych –
zgodnie z art. 15 RODO, przy czym Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego; 2) do sprostowania swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO,
przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników; 3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora,
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych
osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO. 10. Obowiązek
podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00051942/01 z dnia 2022-02-09
2022-02-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
określonych danych określa PZP. Pozostałe informacje w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez
Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego nie przysługuje: 1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesądza art. 17 ust. 3
lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 3)
określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na
fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MTO.271.1.2022.KSZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa oleju napędowego (ON) dla Międzygminnego
Transportu Odpadów Sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie Odrzańskim. Zamówienie będzie
realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Prognozowana ilość oleju
napędowego 50 000 litrów. Dostarczany przez Wykonawcę olej napędowy powinien spełniać
normy jakościowe określone w powszechnie obowiązujących przepisach, w szczególności w
Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań
jakościowych dla paliw ciekłych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni
wszystkie postawione w niniejszej specyfikacji warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów
stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00051942/01 z dnia 2022-02-09
2022-02-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W terminie składania ofert określonym w SWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć
Zamawiającemu Ofertę zawierającą:
a) formularz Oferty (zał. nr 1 do SWZ) sporządzony pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
b) oświadczenie, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącymi odpowiednio zał. nr 2 do SWZ,
pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie,
złożone przez:
 Wykonawcę,
 Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba
działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Uwaga!
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu
poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
d) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy, osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia - działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z
dokumentów, o których mowa w lit. c) SWZ, sporządzone w sposób określony w pkt 9.6. - 9.16.
SWZ,
e) opis produktu równoważnego, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność
dołączenia do oferty takiego dokumentu.
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00051942/01 z dnia 2022-02-09
2022-02-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać
umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa
załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu (zał. nr 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym)
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z
postępowania.
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić
odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie
Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania
poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w
całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia łącznie lub każdego z osobna,
W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia
dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)
stosuje się odpowiednio.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00051942/01 z dnia 2022-02-09
2022-02-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Umowa może ulec zmianie w przypadkach:
1) gdy zmianie uległ podatek VAT lub akcyzy w okresie trwania umowy – wartość umowy
zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT lub akcyzy,
2) gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP i udostępnionego na miniPortalu, który
dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-17 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej
Polskiej to składa dokumenty lub oświadczenia wskazane w Rozdziale IX SWZ.
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00051942/01 z dnia 2022-02-09
2022-02-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Międzygminny Związek Gospodarki Odpadami Komunalnymi Odra-Nysa-Bóbr
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-02-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krzysztof Szałowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-02-09 16:53:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Wojciech Dębiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-02-09 17:04:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Wojciech Dębiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-03-17 21:34:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2573 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony