ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Międzygminny Związek Gospodarki Odpadami Komunalnymi „Odra-Nysa-Bóbr”
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista ds. sekretariatu, kancelarii, kadr, Składnicy akt i spraw organizacyjnych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Międzygminny Związek Gospodarki Odpadami Komunalnymi „ODRA-NYSA-BÓBR” Krosno Odrzańskie, ul. Pionierów 44

Wymiar etatu: Pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Specjalista ds. sekretariatu, kancelarii, kadr, Składnicy akt i spraw organizacyjnych

Data udostępnienia: 2020-12-10

Ogłoszono dnia: 2020-12-10

Termin składania dokumentów: 2020-12-21 09:00:00

Nr ogłoszenia: 5/2020

Zlecający: Zarząd Międzygminnego Związku Gospodarki Odpadami Komunalnymi „ODRA-NYSA-BÓBR”

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe:
   a) staż pracy minimumrok w administracji samorządowej bądź w administracji publicznej.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Bardzo dobra znajomość ustawy o samorządzie gminnym..
2. Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej.
3. Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4. Znajomość ustawy o zapobieganiu, przeciwdziałaniu i zwalczaniu COVID-19.
5. Umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji, dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

A. Nadzór nad ciągłością pracy biura poprzez:
- zachowanie ciągłości umów z usługodawcami,                                                                                                       
- zaopatrzenie materiałowo – techniczne na cele administracyjne,  gospodarka środkami rzeczowymi, drukami i formularzami, zakup pomocy biurowych,                   
- obsługa petentów,
- obsługa centrali telefonicznej i innych urządzeń biurowych,   
- prowadzenie spraw związanych z zachowaniem porządku i dyscypliny w pracy,
- przestrzeganie zasad postępowania z COVID-19.
 
B.  Prowadzenie sekretariatui składnicy akt:
-  prowadzenie kancelarii Biura Związku,
-  prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników,                                                                                                                                                            
-  prowadzenie innych spraw pracowniczych wynikających z Kodeksu Pracy i ustawy o pracownikach samorządowych.
                                                                                       
C. Prowadzenie spraw Zarządu i  Zgromadzenia Związku :
- przygotowywanie dokumentacji, projektów uchwał,
- pomoc przy organizacji posiedzeń Zarządu,
- obsługa administracyjna Zgromadzenia Związku ( protokolant na Zgromadzeniach).
 
D. Zastępstwa pracowników merytorycznych w razie ich nieobecności.
 
E. Organizacja  działań edukacyjnych  dla mieszkańców w tym szkół na terenie gmin członkowskich.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko administracyjno – biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającycm datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%

V. Wymagane dokumenty:

1. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz  kwalifikacje zawodowe.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy ( świadectwa pracy, zaświadczenia  o zatrudnieniu).
6. Oświadczenie o niekaralności.
7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
 
Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone (przez kandydata) za zgodność z oryginałem

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-12-21 09:00:00
b. Sposób:
a) Termin:
21-12-2020r. do godz. 9.00
 
b) Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Międzygminnego Związku Gospodarki Odpadami Komunalnymi „Odra-Nysa-Bóbr” w Krośnie Odrzańskim, ul. Pionierów 44  z dopiskiemNabór”do dnia 21.12. 2020 r. do godziny 900.
 
O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Międzygminnego Związku w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
 
Z kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne w uzgodnionym indywidualnie terminie.
 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel: 68 888 66 10 oraz 693 855 187.
 
 
 

VII. Informacje dodatkowe:

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji.
  1. Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.)
  2. Na podstawie  art.. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.        w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych) (Dz.Urz.UE L NR. 119 z 2016 r.) informuję, że:
  • Administratorem uzyskanych od Pani/Pana danych osobowych jest Przewodniczący Zarządu Międzygminnego Związku Gospodarki Odpadami Komunalnymi „Odra-Nysa-Bóbr” – Leszek Olgrzymek z siedzibą ul. Pionierów 44, 66-600 Krosno Odrzańskie, e-mail: przewodniczący@odra-nysa-bobr.pl, tel. 68 888 66 10;
  • Dane osobowe i kontaktowe inspektora ochrony danych: Wioletta Biernacka, e-mail: rodo-iod@wp.pl , tel. 68 391 92 26;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w zakresie wymienionym w art.. 221 § 1 Kodeksu Pracy będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych;
  • Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji;
  • Jeżeli wyrazi Pani/Pan dobrowolną zgodę, Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane także w zakresie wizerunku, wyrażenie zgody musi być potwierdzone złożonym przez Panią/Pana oświadczeniem załączonym do dokumentów aplikacyjnych;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 5 lat;
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania oraz ograniczenia ich przetwarzania;
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
  • Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu;
  • W przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 
« powrót do poprzedniej strony