ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Międzygminny Związek Gospodarki Odpadami Komunalnymi „Odra-Nysa-Bóbr”
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Specjalista ds. sekretariatu, kancelarii, kadr, Składnicy akt i spraw organizacyjnych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-12-10 14:23:43 przez Rafał Kusza

Akapit nr - brak tytułu

Przewodniczący Zarządu Międzygminnego Związku Gospodarki Odpadami Komunalnymi „ODRA-NYSA-BÓBR”   ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko pracy w Biurze Związku:
 
 
Miejsce pracy: Międzygminny Związek Gospodarki Odpadami Komunalnymi „Odra-Nysa-Bóbr” ul. Pionierów 44, 66-600 Krosno Odrzańskie
Wymiar etatu: Pełny etat
Ilość etatów: 1
Wydział: „Specjalista ds. sekretariatu, kancelarii, kadr,  Składnicy akt i spraw organizacyjnych”
 
Ogłoszono: 10.12.2020r.
 
I. Wymagania niezbędne:
 
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe.
a) staż pracy minimumrok w administracji samorządowej bądź w administracji publicznej,
  1. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.
II. Wymagania dodatkowe:
    1. bardzo dobra znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
    2. znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
    3. znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
    4. znajomość ustawy o zapobieganiu, przeciwdziałaniu i zwalczaniu COVID-19
     5. umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, gotowość   do stałego podnoszenia kwalifikacji, dyspozycyjność.
 
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
A. Nadzór nad ciągłością pracy biura poprzez:
- zachowanie ciągłości umów z usługodawcami,
- zaopatrzenie   materiałowo – techniczne na cele administracyjne,  gospodarka środkami rzeczowymi, drukami i formularzami, zakup pomocy biurowych,                     - obsługa petentów,        
- obsługa centrali telefonicznej i innych urządzeń biurowych,                                                                                                                                                   -- prowadzenie spraw związanych z zachowaniem porządku i dyscypliny w pracy,
- przestrzeganie zasad postępowania z COVID-19 .       
B.  Prowadzenie sekretariatu i składnicy akt:
-  prowadzenie kancelarii Biura Związku,
-  prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników,                                                                                                                                                             
-  prowadzenie innych spraw pracowniczych wynikających z Kodeksu Pracy i ustawy o pracownikach samorządowych,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
C. Prowadzenie spraw Zarządu i  Zgromadzenia Związku :
- przygotowywanie dokumentacji, projektów uchwał,                                                                                             
- pomoc przy organizacji posiedzeń Zarządu,
- obsługa administracyjna Zgromadzenia Związku  ( protokolant  na Zgromadzeniach),
D. Zastępstwa pracowników merytorycznych w razie ich nieobecności,
E. Organizacja  działań edukacyjnych  dla mieszkańców w tym szkół na terenie gmin członkowskich.
IV. Warunki pracy na stanowisku: stanowisko administracyjno – biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.
V. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Międzygminnym Związku Gospodarki Odpadami Komunalnymi „Odra –Nysa-Bóbr” w Krośnie Odrzańskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%;
VI. Wymagane dokumenty:
  1. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz  kwalifikacje zawodowe.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy ( świadectwa pracy, zaświadczenia  o zatrudnieniu).
  6. Oświadczenie o niekaralności.
  7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone (przez kandydata) za zgodność z oryginałem.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Międzygminnego Związku Gospodarki Odpadami Komunalnymi „Odra-Nysa-Bóbr” w Krośnie Odrzańskim, ul. Pionierów 44  z dopiskiemNabór” do dnia 21.12. 2020 r. do godziny 900.
O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Międzygminnego Związku w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Z kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne w uzgodnionym indywidualnie terminie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel: 68 888 66 10 oraz 693 855 187
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji.
  1. Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.)
  2. Na podstawie  art.. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych) (Dz.Urz.UE L NR. 119 z 2016 r.) informuję, że:
  • Administratorem uzyskanych od Pani/Pana danych osobowych jest Przewodniczący Zarządu Międzygminnego Związku Gospodarki Odpadami Komunalnymi „Odra-Nysa-Bóbr” – Leszek Olgrzymek z siedzibą ul. Pionierów 44, 66-600 Krosno Odrzańskie, e-mail: ">'); // --> przewodniczą , tel. 68 888 66 10;
  • Dane osobowe i kontaktowe inspektora ochrony danych: Wioletta Biernacka, e-mail: , tel. 68 391 92 26;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w zakresie wymienionym w art.. 221 § 1 Kodeksu Pracy będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych;
  • Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji;
  • Jeżeli wyrazi Pani/Pan dobrowolną zgodę, Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane także w zakresie wizerunku, wyrażenie zgody musi być potwierdzone złożonym przez Panią/Pana oświadczeniem załączonym do dokumentów aplikacyjnych;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 5 lat;
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania oraz ograniczenia ich przetwarzania;
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
  • Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu;
W przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony